måndag 7 februari 2011

Min första Bokbox

Märker att det är svårt att hålla sig från bloggen och pysslandet :)

Har sett så många fina bokboxar inne hos Inger så jag blev sugen på att prova att göra en själv med..

Det var riktigt roligt att göra så det blir inte den sista.. Den här gjorde jag i vintage stil, har blivit lite betuddad i den stilen nu när man sett så mycket fint Lena gör :)

Blommorna har jag disressad på för att få den färg jag ville. Metalldekoren Friend har jag fått av en kär bloggvän, tack än en gång för den.


Som sagt det blir till att göra några fler med lite andra tema på..Blev riktigt nöjd med den här första och det känns ju alltid roligt :)


Var rädda om er tills vi hörs igen.. Vill även tacka er alla som kikar in här och lämnar lite spår efter er. Blir så glad av all feedback :)


9 kommentarer:

Carina sa...

Hur SNYGG som helst, kram

Gertrud sa...

Vad ni är duktiga som gör dessa fina boxar. Din är så fint dekorerad i Vintage-stil. Kram Gertrud

Lena sa...

Jättefin Cattis. Jag gillar ju vintage som du vet och tycker din bok är riktigt läcker. Dom är roliga att göra och det kommer fler hos mig med. Krya på dig. Kram Lena

Unknown sa...

Jätte härlig bokbox !!
Ja visst är det svärt att hålla sig borta från pysslandet, det är så roligt.
Trevlig kväll Elin

smuulan sa...

Oj, vad fint! Jättesnyggt att du distressat blommorna, det kommer jag absolut att testa! Har inte tänkt på det, så enkelt men sååå snyggt!
Ha en bra kväll!
Kram kram

Lilla pyssel Inger sa...

ÅÅÅÅÅ din bokbox blev helt kanon:) Du har verkligen lyckats så himla snygg den blev och detta är din första! Du ska vara supernöyd för du har gjort ett kanon arbete med denna bokbox:) Som du forstår så gillar jag mycket:)
Ha det bäst vännen och massor med kramar från lilla vännen Inger:)

Pernol sa...

Ååååh WOW så snygg din bokbox blev!!! Snyggt med vintagestilen! Denna ska du vara supernöjd med.

Grattis även till din award!

Ha det bäst!
kramis Pernilla

Lene sa...

ÅÅÅÅH Cattis den är helt underbar!
Nu måste nog jag ta tag i en också!
ha en bra dag vännen!
kram lene

Lena B E sa...

Wow vilken vacker bokbox, så snyggt du dekorerat den och i vintage dessutom, riktigt tjusigt må jag säga!! :) Vad duktig du är på vintage, det är tydligen din 'grej' det med. :)
Hoppas du är bättre i huvudvärken nu vännen?!
Ha en fin och bra vecka.
Kramar från Lena