lördag 5 februari 2011

Bebis ask

Nu har jag suttit i några dagar och provat att göra denna "bebisask" som jag hittade mallen till hos Randi.
Min bror med svägerska ska snart få sitt efterlängtade andra barn. Nu vet vi ju inte om det blir en kille eller tjej, men här är den första asken jag gjort. Blir till att försöka knåpa ihop en i rosa med ifall det blir en liten tjej som kikar ut :) Nu ska det ju vara något att sätta på den lilla asken med, men eftersom jag inte varit utanför dörren på ett tag nu så blir det vid ett senare tillfälle jag sätter något där. Meningen är ju att det ska synas genom det lilla fönstret..





Nu har jag suttit här för länge känner jag så nu blir det ryggläge och ett par panodil igen..
Trevlig helg på er alla...
Sen vill jag ju säga med att jag hade turen att vinna en av Ingers underbara hjärtaskar, det lyste verkligen upp i detta mörker :) Tusen tack Inger, jag blev såå glad..
Jag ska visa er alla den sedan när jag har fått den hem i lådan :)

6 kommentarer:

smuulan sa...

Vilken fin ask! Den kan nog passa både till pojke och flicka tycker jag. Sköt om dig!
Kramisar!

Lena sa...

Jätte, jättesöt Cattis. Jag gjorde ju en sån jag med och vet hur söta dom är. Det finns jättesöta små nallar har jag sett. Som man kan sätta på asken. Detta kommer att bli en uppskattad gåva. Det är jag säker på. Krya på dig och ha det så gott du kan. Kram Lena

Lene sa...

hej vännen!
Den är så snygg!!!! Måste nog testa själv tror jag mmmm.
Hoppas allt är bra med dig!?
Kram lene

Unknown sa...

Så söta !!
Helt underbara.
trevlig helg Elin

Lilla pyssel Inger sa...

WOW WOW WOW din bebis ask är jo bara helt underbar så himla gulligt:)Du måste ha lagt ned mycket arbete på denna för den är så himla välarbetat MYCKET SNYGGT:)

Tyckte det var jättetrevligt att just du van en av mina hjärt askar:) Tycker att det passade så bra att du blev dragen så att du får ett lite plåster nu när du inte mår bra!
Forstår mycket väl att du inte orkar att vara ute så mycket på datorn och det ska du heller inte tänka på. Du ska ta hand om dig själv och tänka på dig själv och krya på dig!
Jag har redan fått din adress av andra goda blogg vänner så det är fixat och klart:) Paketet till dig blir postat i morgon så hoppas att du har det på tisdag senast onsdag vet inte hur posten går!
Ha en toppen söndag och ha det så bra du bara kan ha det:) Håller tummarna för dig kramar i massor från lilla vännen Inger:)

Alva sa...

Oj vilken fin! Det måste väl ha tagit lång tid att göra den? :) Jättesöt!!
/Alva