söndag 20 februari 2011

Grattiskort

Måste säga att jag verkligen har fastnat för Sylvies freebies, tycker att hon gör helt fantastiskt fina motiv.. Tack Sylvie för att man får använda dem..

Idag blev det ett kort till en 1- åring, och vad passade inte bättre då än den helt underbart söta flickan som ser så härlig och busig ut i gräset. Denna freebie har jag förstås hittat inne hos Sylvie, men det förstod ni nog :) Det fick bli en 1:a av rosor den här gången, och lite glittrigt på förstås.
Det mönstrade pappret är från Panduro hobby med design av Inger Harding
En väldigt enkel insida;)
Önskar er alla en god natts sömn och en härlig måndag....

8 kommentarer:

onkis sa...

Va roligt att göra siffror av rosor,snyggt!!

smuulan sa...

Vilken urgullig freebe (ska absolut titta in där), och vilken bra idé att göra ettan av rosor!
Hoppas du får en bra vecka!
Kramisar!

Lilla pyssel Inger sa...

Jättegulligt kort med jättegulligt motiv och så kul att det finns så fina freebes:)
Gillar din idé med att göra siffror av dina rosor mycket snyggt:)
Ha en toppen måndag och vecka och var rädd om dig:) Kramar från lilla vännen Inger:)

Lene sa...

Godmorgon vännen!
Så härligt kort och så fin freebies. Kul när man hittar såna!
ha en bra dag!
kram lene

Unknown sa...

Ja det va en härlig freebie.
Snyggt kort.
Hoppas du får en härlig vecka Elin

Carina sa...

Visst är hennes gigisar fina, har också varit in till henne. Jag har tappat kontakten mellan datorn och skrivaren så jag känner mig lite frustrerad att inte kunna använda alla free digisar som jag har i datorn. Måste sätta mig och försöka få till det men jag vet inte hur...Kortet blev jättefint, Kramis

Marita Johansson sa...

Vilket härligt kort.
Tack för kommentaren hos mej

Sylvie sa...

I love your card and she looks right at home on there Lol..Thank You for showing me .. Hug Sylvie xx