torsdag 24 februari 2011

Lo "vinter"

Lo, ja det var så länge sedan jag gjorde en sån... Har sett i så många av era bloggar nu att en del är så flitiga med att göra Lo.
Så jag kände att jag var tvungen att ta tag i det album jag påbörjade för länge länge sen med bilder på mitt "lilla" hjärta :) Jag har kommit halvvägs i albumet så det är några sidor kvar *ler*

Tycker att det är svårt att få till Lo, det är så stort i jämförelse med korten man gör så det är svårt med inspirationen..
Men nu är ännu en gjord iallafall :) Är lite sugen på att köpa copicpennor, var någon som tipsade mig om det någon gång här i bloggen när jag tyckte det var svårt att färglägga med mina promakers..
Vet inte om det finns olika Promakers men de jag har tycker jag att spetsen är så tjock på även om det är den tunna sidan..
Svårt att färglägga de lite smalare utrymmena på motiven...

Någon som har förslag på vad jag ska köpa ?
Allt är väl lika dyrt med så det spelar väl inte så stor roll...
Såg någonstans att de hade lite olika paket med copicpennor i olika storlek och färger..
Men det fanns ju så många olika...
Såå hjälp mig ni som vill och kan hihi....




7 kommentarer:

Unknown sa...

Jätte mysigt Lo,!!
Mysigt me dom blåa färgerna.
Kramar Elin

smuulan sa...

Vilken fin LO, härlig vinterkänsla! Vilka söta små snögubbar.
Kramis

Lilla pyssel Inger sa...

ÅÅÅÅ redan nytt här igen hänger nästan inte med ha ha ha:) Din Lo är jättesnygg och jag gillar bilderna som du har med:)
Önskar dig en riktig trevlig fredag och helg och ha det bäst:) Massor med kramar från lilla Inger vännen :)

Lilla pyssel Inger sa...

Hej igen på dig Cattis vännen:)
Det är inte svårt att vara gullig med dig för du är så himla gullig och snäll tillbaka:)
Å dina besök hos mig betyder jättemycket för mig och gör mig jätteglad ska du veta:)
Kramis kramis från lilla Inger vännen:)

Carina sa...

Hej Cattis, ja det där med LO...har aldrig gjort Lo. Men idag ska jag till stan och köpa cardstock och sen ska jag prova. Jag tycker att du fick till den , så det är bara att fortsätta i samma anda:) Hoppas att du får en trevlig fredag. Kramar

Lena B E sa...

Vilken jättefin layout du har gjort!! :)
Så fint det blev med papperet längst ner, där det står vinter, det passade helt perfekt!! :) Superfina stjärnor och en kul detalj med dom jättegulliga snögubbarna!! :)
Jag håller med dig, korten har tagit överhanden lite över allt scrappande. Det är sällan man får nån tid till Lo´s eller annat. Jag började också som dig, med några layouter. Jag hade visserligen gjort kort i flera år innan, men det hade jag inte fattat att det också tillhörde scrappandet. hihi :D Tyvärr kan jag inte råda dig när det gäller copics, jag vet inget om dom.
Titta gärna in till veckan, tisdag eller onsdag startar en utmaning hos mig. Hoppas du vill vara med på den. :)
Ha en jättetrevlig helg vännen.
Kramar från Lena

Lena B E sa...

Jag måste berätta att utmaningen förmodligen blir uppskuten någon dag, men någon gång i veckan kommer den ut så du vet om du har lust att vara med. :)
Ha en trelig kväll vännen.
Kramar från Lena