lördag 7 augusti 2010

Nytt kort, äntligen

Äntligen har jag haft lite tid över ikväll så jag kunde sätta mig och pyssla lite.
Det var ju ett tag sen nu, kändes skönt att komma igång lite igen.
Nu är jag även klar med målningen av trappen den blev så vit och fin :) Tänk vad färg kan göra egentligen, hallen blev som en helt annan...

Det här kortet är inte till någon speciell, så det får väl hamna ihop med de andra korten som läggs på hög här ;)

Ett par saker på kortet är gåvor från mina bloggvänner, tack än en gång för dem :)

Stämpel nere i vänstra hörnet är en clearstamps men som jag förstås inte kommer ihåg var jag köpt, tror det var på stämpelboden, men är inte riktigt säker. Den embossade jag, även texten hej.
Den gröna kvisten samt några av rosorna är från JP hobby.


Nu har jag redan gått in på ett nytt dygn här så sängen lockar :)
Önskar alla en trevlig söndag....
Kram kram

1 kommentar:

Lene sa...

Åh cattis så härligt kort!!! Lite höst som jag sett flera har börjat med. Måste nog snart göra det jag också, men några sommarkort har jag kvar1
kramizar från lene