fredag 6 augusti 2010

Familjen hemma igen och så Hatt kort

Idag har sambo och minsta sonen kommit hem från deras semestertripp till Nusnäs.. De hade ju 1 vecka längre semester än jag . Så medans de har varit och roat sig och sett på raggarbilar i Rättvik och dragracing i Orsa, samt mått gott i Nusnäs så har jag jobbat, jobbat och målat trappen hemma där kan ni snacka om orättvisa hihi.
Nej då ingen fara det var nog roligare för dem att jag var kvar hemma jag delar inte riktigt deras motorintresse ;)

Nu börjar allt snart återgå till den vanliga vardagen igen...

Tänkte att jag skulle visa två till av de "hattkort" jag gjorde och skickade till mina rara bloggvänner

Först ut ikväll blir kortet jag skickade till Lene

Sist men inte minst är kortet som Lena BE fick.
En del av materialet på kortet har jag fått av mina kära bloggvänner...
Tusen tack för de sakerna utan er hade inte korten haft dessa detaljer :)
Ni är för goa..


Nu ska det bli skönt att krypa ner i sängen och ha lite sovmorgon imorgon, härligt..
Ha det så gott / Kram kram



Inga kommentarer: