tisdag 10 augusti 2010

Minitavlor

Idag vill jag börja med att tacka Lena BE för att du var så gullig och delade med dig av mallen till kortet, kom i lådan idag :) tack tack vännen..
Har jag glömt att tacka dig här i bloggen Pernol för mallen du delade med dig av så gör jag det nu ;) Ni är för gulliga..


Ikväll satte jag mig en stund och gjorde ett par "minitavlor" på min äldsta son, hihi han ser inte så gammal ut här men han fyller 20 på måndag, tänk vad fort tiden går, för mig är det inte så länge sen han såg ut så här ;)
Har ju gjort två minitavlor på minstingen med tidigare som jag har hängt upp i hallen så då ville jag ha på den stora med, han blir nog inte så glad över att hänga i där, men mamma blir :) Det här kortet blev visst lite suddigt, sen får man väl kanske tänka på att bilderna har några år på "nacken".



Allt för idag, nu blir det dusch och sängen väntar, en dag imorgon med.
Må så gott / Kram kram

1 kommentar:

Busan sa...

Sååå fina tavlor du har gjort och fotona är så jättefina... tycker både fotona och tavlorna är riktigt charmiga och ändå killiga - vilket ju jag har så svårt med *rodnar* för det jag gör blir ju ofta så tjejigt - du är så duktig!!!
Kortet i ditt förra inlägg är så mysigt och fint också och jag förstår att gammelmormor blev jätteglad för det. Och jag gillade fotot på den gamla bilen också... förstår inte heller hur man bara kan köra ut dem i skogen med tanke på miljö och fara för lekande barn osv, men fotot gillade jag mycket. :) Gubben min är förtjust i svamp så han tittade förbi lite lystet precis på det fotot du tagit.... hi hi... ;)
Nä, sängen väntar här med. Har inte fått gjort något pyssel på ett tag igen men har i alla fall fått limmat en del blommor idag som jag kanske kan få någon användning av någongång. Rogivande var det i alla fall och lite mysigt.
Snälla Lena BE och Pernol är med mallarna till dig... du är så snäll och go själv så det är ju så naturligt att du får samma tillbaka. *hjärta*
Ha det så bra du bara kan och hoppas du kommit in i jobb-lunken lite nu och snart får en ny mysig pysselstund igen.
Massor med sommar-kramar
Busan