lördag 24 juli 2010

Utflykt till Palstorpshage

Ja idag drog familjen till Palstorpshage, hade aldrig hört talas om det tidigare, men det var klart värt ett besök :) Elliot ville absolut inte åka hem trots att det började att regna..

Det som var bra med var ju att det fanns saker som passade både de mindre och lite större barnen :) och med det ser ni på bilderna nedan vad jag menar hihi


Ha ha vet inte om det blev några stilpoäng för honom där inte :)







Här kör vi en liten brottningsmatch i höskullen :) sammanfattningsvis en härlig dag på landet, med picnic och allt :)
Nu blev det visst så mycket bilder och ord här så nu får jag vänta med att lägga in mitt kort till imorgon ;)
Ha det så gott tills vi hörs igen / Kram kram





1 kommentar:

Lena sa...

Hejsan!
Ser ut som ni haft en trevlig och rolig dag. Med underhållning både för små och lite större. Det är fina kort du har gjort och även fått. Jag har suttit här en stund och njutit nu av det jag sett. Ha en bra dag. Hoppas att det inte regnar lika mycket hos er som det gör här. Kram Lena