fredag 23 juli 2010

Tack Tack Lena BE


Åhh vad roligt idag eller om det kanske var igår lite slarviga med att ta in posten emellanåt ...hmm
I vilket fall som helst så fick jag ett såååå sött kort av Lena BE, tyckte så mycket om det *love* Framsidan var bedårande mm me like a´lot.
Åh ett stort tack för innehållet med ;)
Så tusen tusen tack du gulliga människa..Man blir så glad när andra tänker på en jaa så är det...Nu blev jag uppmuntrad idag :) tack för det min vän..
Önskar alla som tittar in en trevlig helg :) Kram kram

1 kommentar:

Lena B E sa...

Varsågod vännen, det var bara roligt att du tyckte om det. Det glädjer mig! :)
Det fina blå papperet på framsidan är en spellbinder som jag fått av snälla Lena J.
Vilken härlig dag ni verkar ha haft där i Palstorpshage. Ha en trevlig söndag.
Kramar från Lena