onsdag 21 juli 2010

Dopkort


På lördag ska min stora son på ett dop, så då blev det till att göra ett dopkort.

Måste säga att jag verkligen gillar de här klänningskorten, tycker de är så söta och inte är de svåra att göra heller :)
Mitt andra kort jag gör, känns kanske inte som man kan göra korten i så stor variation men det gör ingenting.

Nu ikväll har det blivit lite svalare här, enligt vädergudarna skall det visst komma in ett lågtryck nu som skall vara över helgen, vi får se om de har rätt..
Nu ska jag ner i vår svala källare och lägga mig och titta på en film är lite trött ikväll, man blir ju inte så pigg av värmen, sen har jag nog druckit lite dåligt idag och det känns i huvudet :(

Ha det gott mina vänner / Kram kram

1 kommentar:

Lene sa...

Åh Cattis, det är så vackert1 va kul att skicka med ett så underbart kort1
Hoppas du mår bra?!
Kram lene