onsdag 9 juni 2010

Kort till Pensionsavgång..


Tänk nu har det varit riktigt tråkigt väder i 3dagar..lite småruggigt och regn, Vart tog solen vägen???

Idag tänkte jag visa ett kort som jag gjort till en kollega som går i pension nästa vecka.

Stämpeln tror jag att jag köpte på stämpelgården, till texten på framsidan har jag använt mig av clearstamps och så embossade jag den med guldembossing.

Kan säga att jag inte ångrar mig att jag köpte en embossingfön för ett tag sedan, gud vad skönt att slippa springa ut till spisen varje gång man vill göra något sådant.

Blommorna har jag nog köpt från olika nätbutiker.

Texten på insidan av kortet hittade jag på nätet när jag sökte på text till pension
"Källan Siv Andersson"

Hoppas att ni där ute har bättre väder än här hemma, om inte så önskar vi att solen och värmen snart är tillbaka :)

Var rädda om er och må så gott / Kram kram

Inga kommentarer: