söndag 6 juni 2010

Gratulationskort "beställning"


Idag är det ju nationaldag och vädret har varit toppen..
Hoppas att ni haft en härlig dag. Själv har jag inte varit på något firande, vet faktiskt inte ens om det varit något speciellt i Norrköping idag.

Här hemma har vi fixat lite ute och i vårt överbelamrade garage..

Har även satt mig ner för att göra ett kort på beställning.

Lite roligt faktiskt, min arbetskamrat ville ha ett kort till sin mamma som fyllde för ett tag sedan, hon blev så glad för kortet och tyckte så mycket om det att hon nu bett mig göra ett kort till någon bekant som fyllde 60 år..
Roligt när människor blir glada och uppskattar det man gjort.

Det enda de ville skulle vara med var en fotboll och en flaska, så det fick bli ett flaskkort :)

Blev nöjd med kortet till en början, sen kommer min kära sambo och frågar vem som ska ha kortet, och säger... ser ju mer ut som det är en 90-åring som ska ha kortet med den gubben i hörnet, han kanske tar illa upp!!!

Jaha då satte ju det griller i huvudet på mig, men inte är det ju illa ment, tyckte att det kunde vara lite roligt med den stämpeln, sen är det ju alltid svårt med kort till karlar...

Ja ja vi får se om de blir nöjda iallafall..

Ha det så gott / Kram Kram

2 kommentarer:

Lene sa...

hej cattis. Kortet är snyggt och jag tror inte han tar illa vid sig.
Jaså du har varit i ullared, jag var där på torsdagen med jobbet! Var du på Granngården och handlade scrapgrejer?
Ha en skön dag vännen!
Kram lene

Busan sa...

Kotet är riktigt snyggt och det är så fint så tror inte någon skulle kunna ta illa upp!!!! Och håller med att det är jättekul att du får beställningar - det bevisar ju verkligen att du är duktig!!!
Jättekul att ni hade en bra tur till Ullared... bara synd inte Panduro hade mycket där på outleten... har ju inte själv varit där så vet inte hur det brukar vara där heller.
De roliga historierna kan jag ju inte... jag "lånar" dem från en bok jag köpte när jag var liten och det finns många fler i den och skriver dem så länge jag tycker det är kul... roar kanske någon någongång de gamla torrisarna nu när jag inte har så mycket pyssel att visa i perioder.
Hoppas du har en bra dag och snart får en ny pysselstund igen!
Sommar-kramar
Busan