söndag 13 juni 2010

Beställningskort


I slutet på veckan fick jag en beställning av min kollega, hon ville ha ett kort till sin pojkvän som fyller år nästa vecka..
Vad vill du att jag ska göra då sa jag, hihi du får fria händer sa hon, ja men sa jag något som du vill.....ja det kan ju vara lite kärlek med på kortet och så fnissa hon...Rolig hon är 43 år och nyförälskad till max, hihi roligt...

Det blev ett kort iallafall..
Mimosa stämpeln är ju så söt när hon sitter där med sin hjärtekorg :)
Jaha nu är helgen över och bara att pallra sig iväg till jobbet imorgon igen, tänk vad fort det går när man är ledig....
Må så gott alla / Kramen från mig :)

2 kommentarer:

Pernol sa...

Vilket gulligt kort! Mimosa är jättesöt. Fin blommbukett också.

Här öser regnet ner. Sommaren kom verkligen av sig. Så synd! Men.... då behöver man ingen ursäkt för att sitta inne och pyssla.

Trevlig vecka!
kramis Pernilla

Lena sa...

Ja du Cattis, ditt kort är väldigt vackert. Lite kärlek har du ju fått till med. Mimosa är så söt. Så detta kort tror jag hon blev glad för. Ha en bra vecka. Kram Lena