söndag 13 juni 2010

Beställning på Bröllopskort




Fick häromdagen en beställning på att göra ett Bröllopskort, med kuvert.
Min inspiration har inte varit på sin topp precis, tyvärr och det känns som det syns i kortet.

Fick inte till det alls som jag hade tänkt från början och det är ju lite tråkigt när det är en utanför den närmsta bekantskapskretsen som beställt.

Man vill ju göra sitt bästa, men det var tydligen det bästa jag kunde prestera denna gång.
Vi får väl se vad hon säger själv..

Här har det regnat i dagarna 2 och idag har det blåst så träden har stått i böj...

Nu är klockan mycket sent igen ;) så det är nog bara att krypa ner i sängen.

Var rädda om er och må så gott / Kram kram

2 kommentarer:

Lisan sa...

Hejsan,
Nu har jag lite tid o ork till att kolla runt lite. Ser att du varit flitig med lite olika roliga kort. Det är verkligen variation på det. Bröllop-pension-fester mm. Skoj! Sen Ullared med, ja jösses va man kan handla när man är där. Panduros outlet är som du skrev en besvikelse. Jag tar mig inte dit alls längre när vi är där uppe. Hoppas annarsa att allt är bra med dig och att solen snart hittar till oss alla. Kramis från Lisan

Lene sa...

Jisses vilket vackert bröllopskort! Det kan du verkligen vara nöjd med!
Kram lene