torsdag 10 juni 2010

Inbjudningskort till en Kollega




Jaa nu är det snart dags att tacka av vår kollega på jobbet som skall gå i pension, trist för mig men skönt för henne hihi.

Vår chef kom till mig idag och frågade och la huvudet lite på sned....
Skulle du kunna göra ett litet enkelt inbjudningskort som vi kan ge vår pensionär, så hon vet något om avtackningen...

Snäll som jag är så sa jag ju klart att jag gör. Så efter jobbet idag var det bara att sätta fart, och så här blev resultatet...
Jag har använt mig av stansen som jag vann hos LenaBE tyckte mycket om den:)
Stämpeln är Magnolia med syrener..
Önskar alla som kikar förbi en bra morgondag :) KRam kram

2 kommentarer:

Lena sa...

Hejsan!
jättefint kort du har gjort. Gillar både stansen och stämpeln du använt. Hoppas ni har bättre väder än här, bara regn! Ha en bra helg. Kram Lena

Pernol sa...

Jättesnyggt kort!!! Nu blir hon allt glad er nyblivna pensionär!

Här har det varit strålande sol idag och varmt. Skönt! Nu är sommaren äntligen här!

Trevlig helg!
kramis Pernilla