lördag 22 maj 2010

Trevlig Pingst och ett Grattiskort

Ville önska er som kikar in en Trevlig Pingst..
Själv sitter jag här hemma med en förskräcklig hosta och igentäppt näsa..
Medans de andra i familjen har åkt till Ekenäs slott och ska titta på riddarspelen, något som vi brukar göra, men iår får jag vara hemma :(

Missar även ett kalas med släkten idag, ingen som vill ha dit mig och mina baskilusker, kan nog förstå dem, men det blir ju lite trist för mig..
Tänk vad man kan tycka synd om sig själv ibland, hihi..

Idag tänkte jag visa ett Grattiskort som Elliot ska få ta med sig till sin kompis från förskolan nästa helg, gillar verkligen pappret med Lejone4t och krokodilen på, tycker det är så gulligt...men kommer inte ihåg var det är ifrån tyvärr.
Stämpeln är Magnolias Edvin in the jungle.

Ha det så gott mina kära vänner...

3 kommentarer:

Lena sa...

Vilket häftigt killkort du har gjort. Hoppas du kryar på dig snart och att resten av helgen blir bra. Kram Lena

Lene sa...

hej vännen. Oj då, inte kul att vara dålig, hoppas du kryar på dig snart!
Häftigt kort, killen som ska få det blir glad!
Kram Lene

Lena sa...

Hejsan Cattis!
Tack för dina snälla kommentarer, blir så glad! Jag brukar spara flingkartonger och dylika förpackningar, att göra pärmar av.Sedan tar du två cardstocksbitar och klär in pärmen. Över det sedan lite mönstrat papper. Det blir stabilt och bra. Jag hjälper dig gärna med det jag kan. Har du några frågor så hör bara av dig. Boken går att variera i det oändliga. Man kan göra den större och med fler sidor om man vill det. Det finns gratis receptkort att hitta på nätet. Kolla denna länken får du se
http://tipnut.com/free-printable-recipe-cards-a-nice-collection/
Jag är väldigt nöjd med min bok. Så försök får du se, hur roligt det är. Lycka till med gräsklippningen. Kram Lena