måndag 3 maj 2010

Gratulationskort


Ikväll blir det ett litet Grattiskort till :) att visa upp
En kollega till mig ville ha ett kort till sitt barnbarn som fyller 6 år.
så det fick bli rosa och lite glittrigt förstås
Stämpeln är från bildmålarna, tycker den är så söt :)
Bokstäverna är egenhändigt utklippta från ett cardstock ark..
Ha ha men det syns väl *LER*..
Tänk att jag faktiskt även varit inne och köpt två nya distressdynor i vår
konstnärshandel idag igen *rodnar* Men nu sa jag åt honom att nu får du nog allt vänta tills min nästa lön hihi..

Hoppas ni haft en bra måndag, själv har jag jobbat och nyligen kommit hem, sen blev det deklarera och så ett snabbt inlägg här i bloggen förstås :)

Ha de gott / Kram kram

1 kommentar:

Lena sa...

Rosa och gulligt kort du har gjort. Stämpeln är verkligen jättegullig. Ha en bra dag. Kram Lena