söndag 9 maj 2010

Pysslat för hela slanten ;)

Först ut idag kommer ett Gratulationskort som en kollega till mig har beställt eller alltihop i det här inlägget egentligen.
Hon ville ha två kort till sin dotter och sonhustru.
Så vi får väl se vem som får vilket?!?


Givetvis har jag använt en av mina nyinköpta distressdynor till det ena kortet.
Blommorna har jag köpt på PY hobby tror jag det var..
Stämpeln är från Bildmålarna
Under här ser ni insidan på kortet
Sen kommer här kort 2, här blev det en Magnoliastämpel på,
tycker hon är så söt med sina syrener.
Det här kortet tänkte jag faktiskt även ha med i Lena BE utmaing.
Skulle ju vara ngt med lila på och det är det ju här :)
Syrenerna är lila, fjärilen är ljuslila, 2 lila rosor
några ränder i pappret är med lila :)
Etiketten på insidan att skriva sin hälsning på är lila..




Här kommer även en liten ask till hennes barnbarn, i den la jag lite smått pyssel som kan komma henne till användning då hon älskar att pyssla
Blev en enkel ask med bara några blommor och ett band på.
Hoppas ni har orkat med hela vägen hit ner nu hihi.
Så jag kan önska er en trevlig vecka, och så vill jag skicka många krya på er kramar till er som känner er dåliga.
Kram kram från mig :)














2 kommentarer:

Camillas Kreativa sa...

Hej vännen!
Har du redan hunnit med att göra kort till Lenas utmaning, wow vad flitig du är? *ler*
Så fina korten blev, tycker bildmålarnas stämplar är så söta, ska nog införskaffa några fler än de jag har :o)
Så fint du har fått på bloggen, mkt tjusigt!
Ha det gott och kramar
Camilla

Lena B E sa...

Åh så många fina alster du bjuder på, riktigt ögongodis!! Jättefina kort har du gjort och en vacker ask. :) Tack för ditt lila bidrag :) Syrener är underbara blommor och snart blommar dom på riktigt också!! :) Jaa då, Sussie och jag ska ha så trevligt så när hon kommer. :D
Ha det så bra.
Kramar från Lena