söndag 23 maj 2010

Kort till min väninna på skoj..


Den 3 juni bär det iväg för mig och min väninna, samt hennes mamma och moster....Gissa vart..vi har hyrt stuga....har ni nåt förlslag på var tokiga kärringar åker och handlar hihi...

Ja men visst var det rätt, ULLARED förstås...
Ha ha nu var ju jag rolig, märks att man är på bättringsvägen igen, tur är väl det..
Satt och gjorde ett kort häromkvällen men visste inte riktigt vad jag skulle ha det till, blir så ibland..men så tänkte jag det kan jag ju skicka till Marie om att vi ska ge oss ut på egen tur utan män och barn. Så så fick det bli..

Nu ska vi ju inte ut i djungeln då, men en lite djungel är det nog allt därinne hihi.

Önskar er alla en trevlig vecka, kan bli lite dåligt med bloggandet ett tag nu, har blivit lite rörigt på hemmafronten som man måste ta tag i, efter jobbet..

Så vi hörs när vi hörs, var rädda om er och ha det så gott / Kram kram



3 kommentarer:

Lena B E sa...

Hejsan vännen!
Vilket fint kort du gjort, det passar ju kanonbra också för det är säkert en djungel av människor därinne på Ullared. ;)
Hoppas du har det bra idag?!
Nu är dragningen klar. ;)
Kramar från Lena

Unknown sa...

Snyggt kort! Jag gillar verkligen när du gör egna bakgrunder... för den är väl egentillverkad? hur gör du dom?

Ha en bra dag kramar från Jenny

Lena B E sa...

Grattis till vinsten vännen, så kul att just du vann stansen som du så gärna ville ha!! :) Jag tycker att dragningen blev rättvis denna gången också, för du hade ju faktiskt lämnat in flest bidrag med dina 3 alster. Ingen annan hade gjort fler än ett alster. Om du vill veta så kom nr. 6 fram i random "maskinen" och där fanns du med ditt andra kort som du lämnade in. Jag ska försöka att göra ordning leveranserna idag, hör av mig sen det är postat. Ha det så bra.
Kramar från Lena