måndag 13 december 2010

Julkortsverkstan fortsätter

Idag var första dagen på jobbet på 1 vecka efter den dunderförkylning som jag hade..Känns skönt att komma igång igen.
Dessvärre är det för Elliot, var på vårdcentralen med honom idag eftersom han varit sjuk så länge nu och fick febertoppar i helgen, då hade han början till öroninflammation på höger öra...Stackarn så han blir hemma hela den här veckan med, penicillinkur 3 gånger om dagen.
Så nu hoppas vi att det här hjälper så att han snart är på benen igen..

Två nya kort blir det att visa här ikväll, snart så tror jag att jag har gjort färdigt alla..
Sen har jag ju lite annat pyssel som jag måste få iväg med till jul ;)

Första kortet pryder min nya stämpel från Magnolia, även det röda mönstrade pappret är därifrån.. På det understa kortet kommer jag inte ihåg vad pappret heter, däremot är släden en freebies från Birdcards.
Paketen klippte jag ut och la till så att släden slapp att vara tom, tråkigt om Tomten skulle komma utan paket *ler*
Hoppas ni alla haft en bra start på veckan och att ni inte stressar för mycket nu innan jul..




3 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

WOW WOW WOW Underbara Julkort du är jo så himla flitig och duktig min vän:) Tokigt med Elliot hoppas att han snart få må bättre och krya på sig:) Ha en underbar dag och må så bra, kramar från Inger vännen:)

Carina sa...

Kul att du känner dig bättre. Det är så jobbigt när barnen är sjuk och öroninflamation är inte kul. Jag var inne på Birdcards för första gången och fina free digisar dom hade. Vilken fin stämpel du köpt, magnolia har så söta stämplar. Jag håller på med massa tändsticksaskar som är beställning och julkorten åker i lådan idag, skönt. Trevlig Tisdag och kram /Carina

Lene sa...

hej vännen. Skönt att det går framåt hos Er!
Så snygga kort du gjort, släden är så läcker.
Får nog titta in där jag också!
ha en bra dag och var rädd om dig!
Kram lene