söndag 12 december 2010

2 Diaper fold card / Blöjvikningskort

Även idag har det blivit något nytt för mig att sätta fingrarna i , satt igår kväll och letade Tutorials på nätet. Oj oj vad mycket det finns egentligen. Så många där ute runt omkring som så gärna delar med sig av sina kunskaper.
Tusen tack till er alla, vad gulliga ni är.

Den här Tutorialen är det Cath som är DT hos Pysseltagen som delar med sig av..
Ett jättetack till dig. Ett jätte enkelt kort att göra och riktigt roligt, än om jag tyckte att det var svårt att dekorera det..Men det blev två försök iallafall.

Tagen använde jag UTEE på tycker att det blir rätt fint med det och lite annorlunda för att vara från mig.


På det sista kortet här nedan använde jag ingen Tag utan sriver hälsningen på baksidan istället, kom just nu på att jag glömde att fotografera där, men ni får föreställa er hur det ser ut *ler*
Meningen är att jag ska fylla dessa med lite godsaker innan de hamnar på postlådan..

Hoppas ni alla har haft en mysig 3:e advent.
oops höll på att glömma, motiven på korten är Freebies från Birdcards.





3 kommentarer:

Unknown sa...

Jätte fina kort. Snygg vikning,!!
Kramar Elin

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig vännen:)
Ja du när var du här igen med ett nytt JÄTTEFINT kort:) Du ligger verkligen inte på latsidan min vän:)
Vill önska dig en riktig trevlig Lucia ha det bäst, massor med kramar från lilla vännen Inger:)

Carina sa...

Fint kort, hoppas att du får en fin lucia dag. Kram Carina