lördag 11 december 2010

En ny och annorlunda vikning för mig..

Ja jag är ju lite efter alla andra i den här världen *ler* så sådant som ni andra provade på för nåt år sen hihi det kommer jag med nu :)
Hittade den här Tutorialen på nätet och kände att jag ville prova..
Så här blev mitt resultat :) Tomten är från Vilda stamps, pappret med julgranskulorna är från Magnolia
Den användbara mallen bakom tomten är från söra rara LenaBE :)
Med det här kortet tyckte jag att det blev lite lurigt var man skulle sätta sin hälsning..Men det fick bli baksidan även där en mall från vännen Lena BE


Har ju redan önskat er alla en trevlig helg men gör det nu igen :)
Tjingeling

3 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

Å detta gillade jag massor du har verkligen lyckas bra:) Så himla tur man har med goda blogg vänner som ställer upp och hjälper till med mallar och annat:)
Ha det bäst, massor med kramar från Inger vännen:)

Carina sa...

Läcker mall och kortet blev jätte fint. Du ska också ha en skön helg kramisar

Lena sa...

Snyggt kort. Jag tycker du hittade en bra lösning till att skriva en hälsning. Ha en bra helg. Kram Lena