tisdag 21 december 2010

Bordständsticksask och 2 altrade påsar

Dan före dan före dopparedan, ja ni snart står julafton för dörren.. Riktigt längtar till att få mysa med släkt och vänner i den kommande helgen..

Idag blir det många bilder i inlägget, men jag ska försöka att inte skriva så mycket så att ni orkar hela sidan ner, hihi..

Först ut en till av de fiffiga tändsticksaskarna Den här blev något annorlunda än de förra jag gjorde.
Här har vi en altrad påse, påsarna har jag fått av en av mina underbara bloggvänner, tusen tack för dem, nu kom de till användning *ler*

Motiven på båda påsarna är freebies från Inger Harding, har använt mig av hennes motiv flera gånger, hon är ju så duktig..
Tack Inger för att du delar med dig av dessa.


Den här påsen på den övre och undre bilden är till en grabb, som sagt inte helt lätt med att göra till dem.
Vill ju inte gärna pynta med massa blommor och så, det fick bli en liten brads med basketboll på då han gillar det..

Nu ska jag försöka ge mig ut på en snabb bloggrunda innan det är dags för sängen


4 kommentarer:

Lena B E sa...

Wow vilka superfina alster!! :) Påsarna är helt underbara och din bordsask är så fiiin!! :)
Sen nån gång vid tillfälle, så får du gärna tala om hur du gjort den för mig.
Tack åter igen för den superduperfina julgåvan!! :)
Nu vill jag önska dig en riktigt GOD JUL och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Massor med julkramar från Lena

Lena sa...

Jättefina saker du har gjort igen! Du är så duktig. Vill önska dig en God Jul. Kram Lena

Unknown sa...

Underbara tänsticksakar !!!
Hade men inte haft små barn hade det varit jätte roligt att ha en sån liggande framme på bordet.
God jul Elin

Lena B E sa...

God Jul vännen!
Ha nu en underbar julhelg min goa vän! :)
Julkramar från Lena