måndag 29 november 2010

Julkort

Först idag vill jag passa på att Tacka er alla som Gratulerat mig till min födelsedag :) Gulliga ni är.
Känner att jag har rätt mycket omkring mig för tillfället, därav har jag varit fruktansvärt dålig på att besöka er och era bloggar :(
Men ibland finns inte tiden och räcker inte riktigt till...så är det just nu.
Jag vill heller inte bara hasta in hos er, utan vill känna att jag har tiden till att se på allt fint ni gör och kunna kommentera...
Så hoppas ni har lite tålamod med mig, jag är nog snart tillbaka med mina kommentarer igen, bara det lugnat ner sig lite ;)

Ikväll tänkte jag iaf att lägga ut ett julkort till som jag gjorde förra veckan..
Känns som jag har gjort hur många julkort som helst nu, men ändå är jag inte klar..Det blev ju till att göra lite fler nu när mina arbetskamrater var på hugget och ville ha några... Insidan väldigt enkel, klippte ut en stjärna och embossade texten vips så var den klar :)
Hoppas ni haft en trevlig 1:a advent, tänk vad tiden springer iväg snart står julen för dörren.
Fortsätter vädret som det har gjort med nu så kan vi ju räkna med en riktigt riktigt vit jul..


Var rädda om er, och må så gott / Kram kram


5 kommentarer:

Åsa sa...

Hej vännen!
Julkortet är riktigt mysigt och riktig pepparkakskänsla fick jag när jag såg det...
och du, vi finns här när du har tid och ork över... du behöver inte tänka på det än om jag vet hur jag själv känner när jag inte hinner med som jag önskar just för att det är så himla roligt också att se vad andra gör. :) Men vi finns kvar och alla inlägg också och kanske hinner du ta igen lite efter alla helgerna om inte innan... så lätt blir du inte av med oss... hi hi... ;) Var rädd om dig vännen och pyssla lugnt!!!
Massor med godnatt-kramar
Busan

Carina sa...

Hej Cattis, håller med Busan att tänk inte på oss utan andas och andas en gång till, vi finns kvar. Såg att du har bytt bild. Själv fastnade jag en gång på kort så den får nog vara kvar ett tag till. Hoppas att ni har varmare än oss idag, -18 är det idag på morgonen, brrrrrrrr tur man kan elda inne. Kramar fr norr/ Carina

Lene sa...

hej vännen!
Vet du Cattis.. vi finns kvar här även efter jul! I dessa tider hinnar man inte med så mycket mer än förbereda!
Var rädd om dig och ta det lugnt vännen!
Kul att jobbarkompisarna vill beställa av dig! Tyvärr, eller inte så håller flera av mina på med scrapbooking!
Kram lene

Lena sa...

Hejsan Cattis!
Jag håller med övriga skrivare. Ta det lugnt och gör det du hinner. Vi finns här. Jag vet att det ibland är svårt och jobbigt att känna denna stress. Vi vet nog alla hur det är och känner igen oss.
Vackert julkort du har gjort igen. Kram Lena

Pernol sa...

Vilket fint julkort du har gjort! Jag håller med om att det är en pepparkakskänsla i det.

Tänk vad alla stressar denna tid. Gör det du hinner och du vet ju att vi finns här sedan när allt lugnat ner sig. :)

Kramis Pernilla