måndag 8 november 2010

Julkort

Fredagen var helt underbar med kroppsskrubb, bubbel och god mat.
Tack för det tjejer :) En kanonkväll i goda vänners lag.. Här har jag nu ytterligare ett julkort, idén fick jag från Magnolias senaste tidning där jag såg en julstrumpa.
Nu blev ju detta ett enkelt kort då jag tyckte att det var lite svårt att få till som dubbelt.
Men vad gör väl det, tycker att modellen blev söt och lite speciell.´

Idag är det kvällspass som gäller för mig, skulle ha börjat jobba klockan 11 men fick skjuta fram det till 16.oo då Elliot ligger hemma här med lös mage.
Så något medarbetarsamtal blev det inte för mig idag...

Ska försöka att titta in till er mina bloggvänner idag, känns som det var evigheter sedan jag var inne hos er.
Här skiner solen idag, men mycket frost är det..

Ha en härlig måndag / Kram kram

6 kommentarer:

Åsa sa...

Hej vännen och tack för titten - är alltid lika kul när du tittar in men ta det lugnt när du inte hinner med... vi finns kvar när det blir lugnare för dig!!!
Hoppas din grabb kryar på sig och att det går bra att jobba idag ändå än om det inte blev som det var planerat. Det är ju sånt som händer.
Gick barnkalaset bra!? Härligt det låter med scrubb och allt... undrar om jag kan få min man att gå med på en skönhetskväll här hemma... hi hi.. nä, tror inte det...;) Kanske lika bra för han skulle nog få dåndimpen om han såg mig i ansiktsmask... hi hi.. ;)
Ville bara titta in och säga hej för blev så glad du titta in på allt fint jag vunnit och fått... ja, de är så duktiga tjejerna och det är du med - kommer inte ihåg vilket kort det är i Magnolia men detta är riktigt juligt och snyggt så du har lyckats än om det inte blev som du tänkt själv! *hjärta*

Är så glad för att du vann hos Pernol också - hon är så duktig och hennes blommor så vackra!!! Och vinsten jag vann är också så härlig och mycket!!!
Hoppas du har det så bra du bara kan och snart får en mysig pysselstund igen!
Massor med kramar
Busan

Lena sa...

Hej Cattis!

Jag tycker att du har gjort en jätteläcker julstrumpa. Ibland är det så roligt att testa lite andra modeller på kort. Hoppas att sonen kryar på sig. Ha det så bra i solen. Kram Lena

Lene sa...

Hej min vän! En jättesnygg julstrumpa! Vill du ha den dubbel vikar du bara pappret, precis som när du gör vanliga kort! Vill du ha form på den, skär du bara bort den biten så hänger den ihop precis där du vill. Jag har ju gjort en stövel, titta på den!
Kram Lene

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig vännen:)
ÅÅÅÅ vilket häftigt och jättesnygg Julstrumpa kort du har gjort helt underbar jag gillar:)
Jättetrevligt att du varit och hälsat på hos mig och blev jätteglad för kommentaren som du lämnat kvar hos mig:)
Du kan verkligen få mig att må bra och känna mig GLAD:) Tack snälla:)
Ha en toppen dag och vecka och var rädd om dig, kramar från lilla vännen Inger:)

Unknown sa...

Hur rolig ide som helst, jag älskar formklippta kort tycker att det är en jätte rolig ide iställe för samma gamla fyrkantiga form. Den måste jag nog lifta av dig :)

Nu ska jag ut i snön och härja med barnvagnen så ha det bra och ta hand om dig

Kram

Lena B E sa...

Wow vilken superfin julstrumpa!! :)
Hoppas du har det bra och klarar dig från sonens magsjuka.
Här är det än så länge en kraftig blåst, men vi skulle få 2 dm blötsnö här idag har dom sagt, usch. Jag är inte så stormförtjust i snön men det blir i alla fall lite ljusare sen den kommit, så nåt gott är det med den med. ;)
Ha det så bra vännen.
Kramar från Lena