måndag 8 februari 2010

Krya på dig kort

I dag har vi haft en ledig dag jag och Elliot, så då åkte vi till en av mina bästa vänninor och umgicks, åh gud så härligt det var.
Tog en promenad med Elliot i släptåg på kälken.
Kändes att man behövde komma ifrån lite här hemma..
Annars blir det bara städning de dagar man äntligen är ledig från jobbet iaf.

Men idag fick städningen stå över..
Känner att jag måste släppa det ibland annars är nog risken att näsan kommer att nosa mot tapeten igen, och det vill man ju inte..

Nu ikväll satte jag mig och gjorde ett krya på dig kort till Elliots gammelmormor som ligger på lasarettet och fått ngn infektion i foten som inte verkar ge med sig.
Har legat en vecka nu, så hon är inte så road längre.
Tänkte uppmuntra henne med ett litet kort imorgon vid besöket,

Det värsta var bara att jag hade tänkt att göra ngt med lite glada vårfärger, ha ha men icke, huvudet ville visst ngt annat, det blev ett mörkt och murrigt höstkort istället. Så det kan bli hi hi.
Önskar er alla som kikar förbi en trevlig vecka,

Kram kram

4 kommentarer:

Lena sa...

Så läckert kort du har gjort i fina färger. Snart att sätta motivet på en kotte! Ha en bra dag. Kram Lena

Lisan sa...

Klart man ska pigga upp dom som är sjuka. Ett jätte fint kort- det gillade jag. Älskar dom färgerna med.
jag ska nog kunna skicka en liten beskrivning på trekantsasken om du vill. Maila bara din adress till mig så fixar vi det. JAg finns på li_plato@hotmail.com
Ha det så bra, kramis från Lisan

Pernol sa...

vilket läckert kort!!! Snyggt att sätta motivet på en kotte! Hattkortet och kortet till Lena BEs utmaning är jättefina med! Jag har aldrig gjort ett hattkort. Kanske ska jag prova det. Bra idé!

Ha en frotsatt trevlig vecka!
kramis Pernilla

Lena B E sa...

Så fint kort!! :) Jättekul att hängeltjejen sitter på kotten, färgerna och kotten passar ju väldigt bra till det stämpelmotivet tycker jag. Det blev så naturligt och fint, kanon!!
Kramar från Lena