söndag 7 februari 2010

Hattkort :)


Jobbat lite extra på jobbet idag, skönt att få in lite extrapengar..
Den här hobbyn jag nu sitter helt fast i är ju inte direkt gratis, haha
Som ni andra med känner till.
Men men den är rolig och avkopplande så det får det vara värt.
Bara man köper lite itaget så, men sen kan man ju ha blivit inspirerad till ngt i era bloggar, ja då vill man prova och sen handla igen ;)

Ikväll blev det att jag satte mig och provade att göra ett hattkort, var riktigt roligt och så enkelt, men det är klart det beror nog på hur mycket man vill dekorera hatten med förstås.
Men jag är ju en liten försiktig tjeja som kanske inte alltid pryder mina med så mycket, utan de blir oftast rätt så enkla.

Vill passa på att Tacka alla som kikar in och lämnar så gulliga och rara kommentarer, dessa blir jag mycket mycket glad över.....

Hoppas ni haft en trevlig helg och att ni haft lite tid att rå om er själva.

Kram kram

3 kommentarer:

Lena B E sa...

Vilket läckert kort!! Rolig modell!! :) Sånt har jag inte sett förr, synd att du inte har något gult med för annars hade det också platsat i min utmaning.
Ha det så bra.
Kramar från Lena

Lena sa...

Hej Cattis!
Vilket häftigt kort du har gjort. Roligt med lite andra former på korten ibland. Det är jättefint.
Visst kostar vår hobby en del och visst är det skönt få in några extra slantar ibland. Ha en bra vecka. Kram Lena

Unknown sa...

Tack tack så gulliga ni är med era kommentarer, tyckte att det var roligt att göra ngt annat för en gångs skull.
Nu gjorde ni mig glad :)
Kram på er tjejer