tisdag 18 januari 2011

Tack kort

På fredag går en av Elliots förskolelärares vikariat ut. Så det är hennes sista dag.
Tänkte att vi då skulle gå upp med en liten blomma och ett kort som Tack för den tiden som hon har varit där.
En jättehärlig och bra människa som Elliot tyckt mycket om.

Även här blev det ett kort med bild från den Cd skiva som jag köpte på Tradera, fanns många fina bilder med på den. En enkel insida med ett tack och Lycka till där hon nu hamnar efter tiden hon varit hos oss.
Idag fick det även bli en bild på baksidan av kortet

Tjingeling på er alla och tack för era underbara kommentarer, de värmer mycket och jag är jättetacksam för dem

4 kommentarer:

Carina sa...

Jätte fint kort. Vintage är något jag inte provat mig på ännu, men snyggt är det. Kram

Lilla pyssel Inger sa...

Underbart vackert kort som kommer bli mycket uppskattad, jag älskar jo brunt och vintage:)
Så gulligt och omtanksamt av dig att göra ett kort till henne när hon nu ska sluta!
Ha en toppen dag min vän och var rädd om dig, kramar från lilla vännen Inger:)

Åsa sa...

Vilka vackra kort du har gjort!!! Du är så duktig!!! Det var mycket fina bilder på cd:n från Tradera som du köpte och jag tycker du har lyckats använda dem så enormt fint. Så fin din grabb var som pirat också och dina barnkort är också så söta!!!
Är så tacksam för dina kommentarer fast jag är så dålig på att hälsa på. Hela tiden kommer till det till saker som gör att jag inte får tiden och orken som jag önskar mer till att hälsa på - det är ju så roligt att titta in och säga hej och se vad du gjort för fint ögongodis att njuta av!!! *hjärta*
Hur som helst så är det desto roligare när det blir av som idag! :)
Tycker du gör helt rätt i att försöka vara med i utmanningar som nu hos Lene. Det gör att man kommer igång om man har svårt att få inspiration eller om man har svårt att komma igång. Lene har ju flera nu så hoppas du kan hitta tiden och orken att vara med för det är jättekul att bara göra något tillsammans med andra också ju!!! Hoppas själv kunna vara med i en av hennes o Altheas Mix utmaningar nu i alla fall.
Hoppas du har det bra idag och att solen lyser lite på dig med... tänk, snart är våren här!
Hoppas du får en ny mysig pysselstund snart också!
Massor med kramar
Busan

Unknown sa...

Vilket fint kort, gulligt av dig att tänka på din sons "fröken" =)

/emmapysslar