tisdag 7 september 2010

Teljuskort men en annorlunda modell

Nu har två arbetsdagar gått och det är bara tre kvar"pust", nej då det har kännts rätt ok, men igår var det väldigt tufft hade feber när jag kom hem så det var ingen höjdardag precis..Men jag hade det ju på känn redan innan eftersom jag inte hade blivit frisk ännu...
I vanliga fall skulle jag aldrig gå till jobbet och vara så dålig, men nu är vår chef på semester i Grekland och då är det jag som träder in istället. Så jag kände mig rätt så tvungen om man säger så, annars hade ruljansen på kontoret varit stängd.

Här kommer iallafall ett till ljuskort jag gjort nu, mitt andra i ordningen ..
Men det vill jag lova att det här var verkligen inte lika enkelt att göra som det förra.
Antingen jag som fattade dåligt eller annars vet jag inte vad jag ska skylla på hihi.

Nja om jag ska göra ett till så prioriterar jag nog inte det här, tyvärr eftersom jag tycker att det var lite trevligt med en lite ask på insidan med:)
Här blev det att fylla den med Tepåsar till min vännina och en ask tändstickor till värmeljusen.
Så kan hon sätta sig och mysa lite när lilla Livia sover :)

Allt för ikväll gott folk, nu ska jag ut och synda innan jag kryper ner i sängen
Tjingeling på er / Kram kram


7 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

Ett nytt teljus jättefint jag gillar färgerna mycket:) Önskar dig en jättebra dag och ha det bra, kramar från lilla vännen Inger:)

Busan sa...

Oooh så snyggt!!! Helt underbart och jätte-härliga färger och blomsterflicka... UNDERBART!!! Hoppas så att du mår bättre snart. Förstår dig att du inte går till jobbet så dålig annars för det kan ju ta längre tid innan man blir bra då men vad gör man när de andra har semester... jo, jag vet allt hur det är när man måste om det bara går på något sätt. Hoppas du bara kan ta det lugnt några veckor framöver sen så du verkligen kan hinna hämta krafterna igen. *hjärta*

Tänker på dig så och hoppas så att du kryar på dig så gott du bara kan!!! Har inte hunnit pyssla här på ett tag men hoppas kunna lägga ut ett kort på bloggen imorgon i alla fall och sedan hoppas jag få lite pysseltid i helgen. Lääängtar!!! Var rädd om dig och ha det så bra du kan. Försök krya på dig så gott du bara kan så håller vi alla tummar, tassar och tår att det nu "bara" är två dagar kvar...
Massor med krya på dig-kramar
Busan

Lene sa...

Snyggt, härligt annorlunda och liftvarning!
Kram lene

Lisan sa...

Så glad din vän kommer att bli för detta fina kort. Annorlunda som Lene skriver och jätte fint.
Jag har nu gjort mitt första hatt kort. Tack för mitt jag älskade det o liftade det snabbt.Hoppas det va okej.
Min förkylning är nu äntligen över och jag börjar komma tillbaka i banan. Krya på dig. Kramis från Lisan

Pernol sa...

Hej Cattis!

Så snyggt teljuskort! Detta blir det liftvarning på. Det var annorlunda vikning på detta kort. Jag har faktiskt aldrig sett det förut. Var hittade du mallen på det?

Ha en trevlig helg!
kramis Pernilla

Lena sa...

Hej Cattis!
Jag beundrar med ditt ljuskort. Så himla fint. Var hittade du mallen till det? Hoppas att du kryar på dig snart och att helgen blir bra. Kram Lena

Anonym sa...

Denna vikning av kort måste jag prova, kul med andra sorts kort som man inte har sett tidigare.
Kul att du lämnar lite kommentarer på min blogg , trevlig helg /Carina