tisdag 28 september 2010

En överraskning i brevlådan :)

Som jag skrev igår så fick jag en överraskning i min brevlåda... Söta rara Pernol som hade skickat till mig Tusen tack vännen för det jättefina kortet.
Himla snyggt, måste fråga dig vad du har stämplat löven med? kanonläckert när man ser det på nära håll..Lite svårt att få med effekten på bild. Sen undrar jag ju givetvis om du virkat blommorna själv??? jättesöta och ovanligt, iallafall för mig. Det ska bli skoj att använda dem.. Tusen tack igen :)
Å här har vi en sida av insidan....Sen vill jag ju givetvis säga att klart jag är med på din utmaning bara jag hinner så....Lite nyfiken på vad det är för något det är jag ju :)


Ha det så gott alla nu säger jag
Tjingeling och godnatt....
Kramiz

5 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig Cattis vännen:)
Du har verkligen inte legat på latsidan sedan sist jag var här, vilka fina kort du har gjort jag gillar massor:)Du är jätteduktig:):):)
Å jag fick också lika dant kort och saker i från vår goda vän Pernol så himla gulligt av henne:)
Hoppas att du har det bra och mår bra, önskar dig en toppen dag:) Kramar i från lilla vännen Inger:)


Ska genast ge mi in och titta, får väl bli att nanna om en stund då istället hihi..
Tack för tipset och ha det så gott / Kram kram

Lilla Pyssel Inger sa...

ÅÅÅÅÅÅ förlåt din kommentar hos mig kom med här nu när jag skrev till dig ha ha ha :) I bland blir det lite tokigt:) Ha det bäst:)

Pernol sa...

Varsågod vännen!

Jag har använt gesso till att stämpla löven. Min lövstämpel ser ut så där. Ja, jag har virkat blommorna själv.

Du har en award att hämta i min blogg.

kramis Pernilla

Lilla Pyssel Inger sa...

Ville bara titta in och önska dig en riktig trevlig fredag och helg:) Kramar i från Inger vännen:)

Lene sa...

hej vännen!
Hoppas du mår bra, min förkylning börjar ge med sig, men man är rätt trött!
Kram lene