torsdag 2 september 2010

Min guddotter har blivit 15 år

Jaa tänk vad tiden går, tyckte inte att det var så länge sedan jag fick henne att sova på min mage :) Men det var det tydligen hihi.
Hon fick fira sin födelsedag med familj och bekanta i Turkiet i år, härligt var visst 38 grader, lite skillnad mot här hemma..28 grader i vattnet undrar om det svalkade något ;)

Jag gjorde iaf ett kort till henne och la på lådan, hoppas hon hade det ikväll när de kom hem efter semestertrippen. Jag känner mig lite frusen och tråkig så det fick bli ett mörkt kort, haha ungefär som jag känner mig, men då skulle det väl ha varit grått förstås, skämt å sido..
Ska försöka ta mig ut lite imorgon om det är fint väder, har ju varit inne hela veckan, bara det blir man ju trött och grå utav ;)

Tycker inte att det gör något med den mörka färgen, rätt snygga färger ihop faktiskt om jag får "säga" det själv hihi.



Passar på att önska er som kikar in en trevlig helg och tack för ert besök :)
Tjingeling

3 kommentarer:

Lene sa...

hej vännen!
Jag tycker det är ett jättefint kort. Jag gillar ju dessa färger, är en höst människa!
ha en skön helg och var rädd om dig!
Kram lene

Pernol sa...

Hej Cattis1

vilket jätteläckert kort du har gjort! Färgerna passar nu på hösten.

Ha en trevlig helg!
kramis Pernilla

Lena sa...

hej på dig!
Visst passar färgerna bra ihop. Ditt kort är jättefint och jag tror säkert hon blev glad för det. Ha en bra vecka och krya på dig. Kram Lena