onsdag 20 oktober 2010

Jag har fått en AWARD :)

Jag har blivit tilldelad en AWARD vad glad man blir då, Tack Tack snälla Pernol för att du tyckte att jag skulle få en det värmde :P
Reglerna är dessa:
1. Tacka den du fått awarden av.
2. Kopiera bilden och sätt in den i din blogg.
3. Skriv tre saker om dig själv.
4. Skicka den vidare till 5 personer.

Hmm tre saker om mig själv

dålig på att ta hand om mig själv alldeles för många järn i elden hela tiden tyvärr

Värnar om mina nära och kära

Älskar att få sätta mig och koppla av med mitt pyssel när tid finns.

Jag skickar min award vidare till
Natti natti mina vänner dags att sova som man orkar sjunga för lillsonen imorgon när han fyller 4 år mammas lilla skatt :)

3 kommentarer:

Lena B E sa...

Tusen TACK vännen vad glad jag blir att du vill ge en till mig!! :) Väldigt fin är den också. :)
Eftersom jag slutat ta emot awarder så kommer jag inte att blogga om den eller skicka den vidare, men jag ska lägga ut den i min sidebar på min blogg och skriva att den är från dig. Den kommer att hamna nederst på sidan, eftersom jag lägger in alla awarder jag fått i tur och ordning.
1, Jag älskar att pyssla, och jag har alltid pysslat med något sen jag var liten, endera papperspyssel eller något annat pyssel, har handarbetat mycket under mina år, pysslat med hemmet och odlat blommor och örter. osv. osv.
Nu är det bara papperspyssel som gäller för mig. :)
2, Jag hatar att städa.
3, Mina stackars blommor dör endera av att dom får för mycket eller för litet vatten, jag får köpa nya hela tiden. ha ha :D
Tusen tack åter igen vännen för den fina awarden!! :)
Ha det så jättebra och ta hand om dig!
Kramar från Lena

Carina sa...

Tack Cattis vad glad jag blev. Har lagt in den på min sida. Kram CARINA

Busan sa...

Hej vännen!
Vill bara skriva en liten kommentar här så du ser om du tittar tillbaka att jag blev SUPERGLAD för denna så fina award... blir så sötsugen bara.... hi hi... ;)
Lägger ut den i min privata blogg men inte i den andra - hoppas det är okej för vill ha dem för mig själv och er närmaste vänner bara i den privata.
Ska försöka fixa det på en gång efter att jag skrivit en kommentar till dig på ditt sista inlägg också.
Massor med tack-kramar
Busan