torsdag 21 oktober 2010

Elliot 4 år :)

Idag fyllde mitt hjärta 4 år :) Eftersom inte pappa är hemma utan kommer först imorgon, så tog vi oss en tripp till Elliots gammelmormor hon är ju så förtjust i honom..
Själv hade jag tagit en semesterdag för att bara få mysa och umgås med honom.. Lite kvalitetstid, det blir det inte alltför ofta tyvärr.
Gammelmormor hade lagat god mat till oss så blev det ju presentöppning . och sist men inte minst en liten tårta...
Här rivs det i paketen från gammelmormor något ivrig plutten hihi
Här är han precis nyvaken kraken, vaknade upp av mammas hrmm ljuva stämma hihi med födelsedagssång och paket...men så mysigt det är tindrar riktigt i ögonen på honom :)
Ha ha men jag hade tydligen inget omslagspapper kvar hemma så då fick det bli mitt pysselpapper som fick bli inslagspapper den här gången...

Tänkte lägga ut ett julkort till, men jag väntar med det tills imorgon..
Trevlig fredag till er alla / Kram kram


1 kommentar:

Lilla Pyssel Inger sa...

Å vilken underbar son du har vad fin han är:)
Stort GRATTIS till Elliot i efterhand hoppas att han tyckte att han fick en toppen födelsedag:)
Kramar från Inger vännen:)