fredag 5 mars 2010

Tack tack tack :)


Idag har det varit som julafton här hemma :)
För idag kom vinsten från Lena B.E, ohh så mycket fint det var
blev helt överraskad med att det var såå mycket smått och gott som
var i paketet.
Tack du snälla goa rara Lena B.E, blev så jätteglad för
alltihopa.

Som jag skrivit förut så var det ju första gången jag varit med i någon utmaning
så det var ju extra roligt..

Fick även en jättefin Tags som hon gjort och dekorerat så fint
med blommor, fjärilar och glittrigt på pappret...var så härligt.

Nu ska jag försöka ge mig ut på en liten bloggrunda, känns som det var
evigheter sen jag besökte en del av er..

Önskar er alla en trevlig helg..

Kram kram

5 kommentarer:

Lena sa...

Grattis till din vinst Cattis. Visst blir man glad när man får så här fina godbitar av snälla Lena.
Undrar om jag skulle kunna få din adress? Maila mig i så fall elenajohansson@hotmail.com


vem vet, kanske kommer något i lådan framöver!
Ha en bra helg, vännen. Kram Lena

Lene sa...

Hej min vän!
Grattis till vinsten hos Lena BE och tack för att du deltar i min candy! jag önskar dig lycka till!
Kram lene

Lena B E sa...

Hejsan vännen!
Vad roligt att du gillade vinsten, det gläder mig att höra. Det var det viktigaste för mig att ni skulle bli nöjda. :) Så det var verkligen kul att du tyckte om det.
Ha det så bra, och så hoppas vi att snön börjar tina snart.
Kramar från Lena

Lisan sa...

Vilka vinster ni har vunnit alla 3. Lena BE e fantaskisk eller hur! Hoppas att du haft en bra helg, nu har vi ny vecka och våren börjar närma sig. Ha det så bra, kramis från Lisan

Pernol sa...

Grattis till vinsten! Så mycket fint du vann! Jag förstår allt att du blev glad.

Jag ville önska dig en trevlig dag!
kramis Pernilla