söndag 14 mars 2010

Krya på dig...

Idag har det varit en söndag med strålande solsken, Elliot och hans pappa har varit ute på Bråviken och pimplat idag...
Inte jag inte, här blev det att vara inne och storstäda, jobbar hela veckan som kommer så det blir väl ingen tid över till det då..
Sen har jag suttit och försökt att sammanställa våra scheman till jobbet..

Så idag har det inte blivit något "roligt" pyssel för mig.

Men jag tänkte att jag skulle lägga ut ett kort som jag skickade till Busan förra veckan. Såg att hon lagt ut det själv nu så då är det fritt för mig att göra detsamma :)
Länkar inte till Busan då hon har en privat blogg.

Hoppas ni alla haft en trevlig helg och får en bra vecka.
Kram kram

4 kommentarer:

Lene sa...

Ett härligt kort och mycket snyggt har du här under också!
Kram lene

Inger Harding sa...

For et kjempesøtt og herlig kort du har gjort!!!
Ha en fin dag.

♥ klem, Inger

Lena sa...

Hejsan!
Ta en kik in i min B-logg. Kör en liten utmaning där.
Hoppas du vill vara med. Kram Lena

Lena B E sa...

Så jättefint kort du gjort till Busan!! :)
Hoppas allt är bra med dig?!
Kramar från Lena