måndag 5 april 2010

Jippie vann ett tröstpris :)

Hej hej hoppas att ni haft en bra påsk med sol och värme..
Här har det varit fint i påsk, men imorse var det vitt på gräsmattan igen :(
Som tur är ligger det inte kvar..

Idag var en sån dag som blev uppröjning i trädgården och fönsterputsning, inget vidare har mååånga fönster..tråkigt arbete.

Nu ikväll när jag gick in här på bloggen så fick jag se att jag vunnit ett tröstpris i Lena J utmaning, Åhh vad roligt det kändes..Tillsammans med Camilla och Lena BE de fick med varsitt tröstpris Grattis tjejer :)
Den som tog hem det stora priset blev Lene, Grattis grattis till dig :)
Det är du väl värd :)

Såg här att jag missat att lägga ut en av mina alstrade påsar jag gjorde till påsk, så jag lägger in den nu istället..

Ha det så gott alla och var rädda om er / Kram kram

3 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis alltid kul att vinna nåt. Jag vinner aldrig något :) Påsarna är supersnygga,jättesnyggt blomsterdekoration, och stämpel är söt är det nya magnolia?

Ha det bra och håll tummarna för att den riktiga våren kommer snart :)

Kram

Busan sa...

Hej igen vännen! Denna påsen är också så jättefin och riktigt påskig - är så glad att du visade den för den är superfin!!!
Jättekul att du kunde fynda lite när de sålde ut - det är ju verkligen rätt tillfälle att passa på ju. Hoppas du är riktigt nöjd med det du handlade.

Och håller med dig - nu får det vara bra med snö - här snöade det ju också igår och idag ser det misstänkt ut men jag har bestämt att det inte får snöa idag så får se om det funkar.. hi hi..

Och sist men inte minst vännen - STORT GRATTIS TILL DIN TRÖSTVINST HOS LENA - DET ÄR SÅ ROLIGT ATT VINNA OCH JAG HAR JU HAFT SÅN TUR FLERA GÅNGER NU INNAN ATT JAG GLÄDS EXTRA MYCKET MED DIG NU NÄR DU VINNER!!! :D
Ha det så bra du bara kan och hoppas du inte tagit ut dig helt nu med fönsterna.

Massor med grattis-kramar
och varma vår-kramar
Busan

Lena sa...

Hejsan!
Jättefin påse du har gjort, superfin! Hoppas du hittar ett paket i lådan idag. Kram Lena