söndag 3 januari 2010

Gratulationskort.







Idag har jag satt mig för att göra ett Gratulationskort till min väninna som fyllde år i somras,
inte klokt att man ibland aldrig får till tiden.
Vänner är det bästa man har och de ska man vara rädd om , och så blev det så här i år..

Mmm slarvigt av mig Marie, förlåt förlåt.
Hon är aldrig inne på bloggen här så därför kan jag lägga ut kortet..

Nu ska vi iallafall få till en dag att träffas och fira lilla stumpan.

Hade gjort ett kort till henne i somras, men tyckte inte att det passade riktigt nu när vintern är här..

Så nu använde jag mig av ett stämpelmotiv som jag fick av gulliga gulliga Busan,
tack en än gång vännen, alltid roligt att få ngt annat att färglägga än de man själv har hela tiden...

Jaha jag lägger väl ut kortet här nu då..

Må så gott alla, och var rädda om er /

Kram kram från mig..

1 kommentar:

Busan sa...

Jättefint du har färglagt och så fina färger i hela kortet - duktig du är!!!
Men känner så väl igen att viljan är större än orken och jag tror din väninna förstår... det är trots allt bara 24 timmar på dygnet. Och nu blev det ju ett riktigt snyggt kort istället och säkert något som var värt att vänta på!!! :)
Gott nytt pysselår vännen och ha det så bra du bara kan idag!!!
Varma vinter-kramar
Busan