onsdag 6 januari 2010

En Lo´s fick det bli idag

I dag har jag börjat med att städa ut julen :(
känns alltid som man har sakerna framme för kort tid, samtidigt som man vill ha bort dem fort när det är över.
mm inte alltid lätt, men jag kommer att sakna stjärnorna i fönstren, det är ju så mysigt.
Här snöar det för fullt idag, ja nästan hela dagen, har det yrt snö runt omkring.
Fint med snö, men jag tycker att det räcker nu, behöver inte komma mer...
Men det som redan finns det får gärna ligga kvar...

Ha ha gnäller jag bara idag, nemen det är inte meningen för jag har ju inget att gnälla över, hi hi
Blev lite pysseltid över med ikväll, satte mig och gjorde klart en Lo som jag började med för länge sen, men som det aldrig blev ngt med. Så nu fick den komma fram och jag fixade till den lite, så plutteman får stoppa in den i sitt album med..
Må så gott alla / var rädda om er

Kram kram

Inga kommentarer: