torsdag 19 november 2009

Vill pyssla :o(


Undrar när jag ska få tid att sätta mig ner och pyssla :o(

Känns som om det var evigheter sedan nu.

Tiden bara rinner iväg när man har fullt upp.

Renovera, fylla år och planera fest.

Känner att gud vad skönt det ska bli när det är över och man kan sätta sig ner igen med sitt pyssel.


Eftersom jag inte har haft tid att göra ngt nytt så tänkte jag att jag skulle lägga ut ett par barnskor som jag gjorde tidigare i höstas till min kusins flickas dop.

Det var mina första skor jag gjorde, var riktigt roligt att prova på att göra ngt annat än kort..

Några har nog redan sett dem från min tidigare blogg på Nogg.

Men lägger ut dem här med :o)


Ha det gott / Kram kram

2 kommentarer:

Busan sa...

Hej vännen! Tack för titten och ja, så trist att inte hinna/orka pyssla när man känner man behöver det för själen. Ja, jag hoppas så du får det lugnare när du fyllt år så du kan sätta dig då och får en riktigt mysig pysselstund.
Skorna är så fina så det är bara kul att du visar dem igen. De tål verkligen att tittas på!!! :D
Hoppas du blir riktigt firad om vi inte hörs innan och att du får en riktigt bra dag.
Här är vi ganska låga efter vaccinationen än och det känns väl att det var bra vi fick den. Hoppas så du blir frisk snart så du med kan få ta den!!!! Håller tummar, tassar och tår här för dig!!!
Varma höst-kramar
Busan

Lene sa...

Säger som Busan, ha en härlig födelsedag... så småningom kanske jag får veta när du fyller.
Jättesnygga sko, my like them.
Kram lene