tisdag 16 oktober 2012

Mina första julkort för i år

Ja äntligen är även jag igång med julkorten :o)
Vi får se hur många det blir i år.

Har kommit igång väldigt sent som vanligt med dem..

De här två gjorde jag för en tid sedan, min inspiration har varit som bortblåst
och jag har heller inte haft någon motivation till att
sätta mig och pyssla :o(

Får hoppas att den kommer tillbaka, för att skynda på den lite har
jag äntligen tagit mig i kragen och beställt en Big Shot :o) :o)
Ska bli så roligt när den kommer hem så jag får testa lite....
Så nu är det bara att köpa på sig dies med...

Har ni som kikar in några över och som ni vill bli av med så skriv gärna en kommentar så kan jag säkerligen vara spekulant hihi...





Jag vill även tacka er alla för feedbacken på mina ljuspåsar vad roligt att ni gillar dem :o)

De är inte alls besvärliga att göra utan väldigt smidiga....

Självklart så ska jag tala om hur jag gör dem,
men ni får ge er till tåls tills imorgon :o)

Då tänkte jag lägga ut lite fler av de jag gjort så tar jag en liten förklaring om dem då med :o)

Hoppas allt är bra med er alla och att ni sluppit höstförkylningen,
för det har INTE jag :o(

Kram kram

Tjingeling

1 kommentar:

Gittans Pysselsida sa...

Hej!
Då har du gjort ett bra köp..med Big...har en och är helnöjd!
Jag råkade göra ett dubbelköp på Tradera för lite sen så jag har en Spellbinder Nestabilities över ..Classic Scalloped Circles LG
6 Tamplates

Om du är intresserad ..hör av dig
Kram Inga