måndag 31 oktober 2011

Julkort

Har precis kommit på att jag bara har gjort 10 julkort :( och undrar nu hur jag ska hinna med resten.
35 kort till ska det bli. Jag avundas er som kom igång tidigt och var med i Mitas julkortsutmaning från början ni har väl fått ihop en hel del nu :)
Tänk om jag gjort det jag med...

På detta kort gjorde jag ingen speciell dekoration då jag gillade pappret i sig.
Julgranskulan är en freebie från Beccys place, den har jag målat med copic penna och sedan haft glitterlim på.. Text utskriven på datorn och God jul stämpel som jag embossat.


Ha det så gott och var rädda om er..



6 kommentarer:

onkis sa...

Fina papper du har på ditt härliga julkort,
ja nu blir det till att lägga i den högre växeln när det jäller julkorten.
Ha en toppen bra dag!
Kram.

Lena B E sa...

Jättefint julkort, du har dekorerat alldeles lagom tycker jag, papperet är så snyggt att det är synd att dekorera för mycket!! :)
Så fint det blev med glittret på kulan!! :)
Ha det så bra vännen och lycka till med resten av korten.
Kramar från Lena

Åsa sa...

Först vännen, ta det med ro, det finns jättefina köpekort också och ingen vill väll få ett handgjort kort om man vet att du sätter hälsan på spel... gör de du kan och dra lott i värsta fall om du inte kan välja. Att du mår bra och orkar med är ju det viktigaste av ALLT! ♥♥♥
Hände ju så mycket i höstas för er så inte konstigt du inte hunnit med i år. Det viktigaste är ju att ni har varandra. Det blir ju i år också utan att du hinner göra egna kort till alla. ♥♥♥ Nu har jag förmanat nog men vet hur lätt det är att stressa ihjäl sig till ingens glädje och är därför jag skriver så här. Är bara rädd om dig gumman! ♥♥♥

Har sett de julkorten Lisan (Fialisan) gjorde ifjol som en julgranskula - de är jättefina och går ju att växla olika mönsterpapper till och de tar nog inte superlång tid att göra heller. Kanske kan kika in under de julkort jag fått för där ligger det om du vill se.

Detta julkort du gjort är så juligt och snyggt - har tittat på det pappert själv men inte kommit mig för att köpa och nu har jag ju köpstopp så får snällt vänta. Ska ju göra 80 kort/alster till innan jag får handla. Hade ändå inte kunnat göra det så fint som du lyckats här. Tycker du fick till julkulan så snyggt... och allt glitter och insidorna som är så snygga också!!! ♥ Duktig du är!
Hoppas du får en mysig pysselstund igen snart och att du har det så bra du bara kan! Och kom ihåg... det finns ett liv efter jul också och sen är det sommar. :)
Massor med kramar till dig!
Åsa

Lena sa...

Ditt kort är så snyggt. Kulan är pricken över i och detta papper behöver inte mycket dekorationer. Ha det gott. Kram Lena

Unknown sa...

Gillar ditt fina kort, jätte fint papper.
Kram Elin

Annika sa...

Jättefina papper och superfint kort! :)

Förstår att du känner dig lite stressad, men det ordnar sig nog med julkorten! (Jag gör inga julkort alls - jag är sååå dålig på att skicka julkort).

Kram Annika