måndag 10 oktober 2011

Ett litet julkort

Ett litet enkelt Julkort slänger jag in i blogen idag, det var ett litet tag sedan jag gjorde det.
Ska försöka att komma igång med mitt pyssel igen, känns att man verkligen saknar det när man inte haft tiden till det på ett så bra tag som jag nu.. Tomtarna är stämplar på kloss som jag köpte på panduro när jag fastnade för denna hobby :) Å de hänger med än, jag tycker de är så söta...

I år har jag lagt till lite texter i korten för ovanlighetens skull :) Passar väl bra ;)

Svårt att komma på vad man skall göra med insidorna tycker jag så i år får det bli så här :)


Jag vill tacka er alla som så flitigt kikar in och lämnar spår efter er, det är ju så skönt att veta att ni finns och jag uppskattar verkligen att ni finns :)
Era kommentarer är guld värda....

Hoppas allt är bra med er och var rädda om er

7 kommentarer:

Lene sa...

hej vännen!
De är hur mysiga som helt dessa tomtar och kortet är jättesnyggt!
Jag gör oftast mina insidor likadana som framsidan, iblan blir de inte så avancerade, men jag har alltid samma papper!
Ha en skön dag!
Kram lene

Lena sa...

Hejsan Cattis!
Ja, de är så söta dessa små tomtar. Fint med en vers på insidan. Brukar ofta köra med det jag med. Ha det så gott och hoppas du får en pysselstund snart igen. Kram Lena

Annika sa...

Jättefint julkort! Håller med dig om att insidorna är svåra, men du hade ju lyckats jättebra! :)))

Hoppas att allt är bra med din sambo nu ett tag efter olyckan!

Kram Annika

Lisan sa...

Jag gillar dessa panduro tomtar. Dom känns så äkta tycker jag-om du förstår hur jag menar. Julkortet är jätte fint. Ha det så bra, kramis Lisan

Pernol sa...

Jättefint julkort! Tomtarna är hur söta som helst.

Ha en bra vecka!
kramis Pernilla

Unknown sa...

Enkelt är så fint.
Kram Elin

Lilla Pyssel Inger sa...

Mycket snyggt kort och jag gillade tomtarna på det så snyggt det blev:)
Massor med kramar från Inger vännen:)