måndag 19 september 2011

Mer Jul....

Ja ännu mer jul bjuder jag på i bloggen...Det går fortare än vad man tror, kommer säkert att stressa in i det sista med julkorten iallafall fast det känns som man kommit igång tidigt :)

Även på detta kort har jag använt mig av en free digi från
digital two for tuesday har hittat så mycket fina motiv där..Tusen tack för att ni delar med er..
Förövrigt lite blommor, distressfärg och papper som är köpt hos
Altheas mix

Goder afton utskrivet på datorn. samt de små bladen från min lilla bladpunsch.

Nu tänkte jag avsluta med att fråga om lite "hjälp" eller tips

Undrar om någon vet var jag kan få tag på cellofanpåsar till kort som är större än 15x15, har bara hittat i den storleken och ibland gör man ju kort som är i lite annan storlek samt form??

Var något mer jag skulle fråga om tänkte jag på tidigare idag, men nu är det som bortblåst..


Uppskattar er som kikar förbi och lämnar så fina kommentarer här i bloggen, blir så glad över er feedback..Tusen tack

Må så gott

10 kommentarer:

Åsa sa...

Kika här:
http://web03.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=650110

http://www.ljuvaanglar.se/sv/kuvert-cellofan-pasar/cellofan-pasar-16x16.html

http://scrapbooking4you.se/product_info.php/products_id/769

Blir bara dessa länkar till dig för har ett anfall men hoppas denna storleken räcker fast de bara är en centimeter större än 15x15. Kanske har de lite större på dessa ställen som du lättare hittar om du tittar in på dessa länkar och söker på cellofan bara i deras sökrutor. Önskar dig lycka till!!!
Och, ditt julkort är juligt och jag hittar bara inte orden men tycker om det - så fint inuti också! ♥
Massor med kramar
Åsa

Carina sa...

Fint julkort, det är så roligt att du hittat tillbaka till din blogg:) Ja, jag skulle vilja hitta cellofanpåsar el. liknande som man kan ha korten uppvikta i, om man skulle få för sig att sälja lite kort någonstans.(så man kan se kortet inuti också)
Kramis

Marita Johansson sa...

Ett jättefint julkort

Lilla Pyssel Inger sa...

Ett underbart och snyggt Julkort till som jag gillar massor vad du är duktig på att få det till:)

Gillar dig också mycket Cattis vännen och har saknat dig mycket blink blink:)Blev super glad över alla dina rader som jag hittade hos mig ska du veta:)
Du skriver jo alltid så himla omtänksamt och snällt till mig så jag sitter bara och tar in allt och njuter i fulla drag:) STORT TACK VÄNNEN:)

Hoppas att du får en underbar dag och att du är rädd om dig själv:)

Massor med STORA VÄRMA kramar från Lilla Inger vännen:)

Lene sa...

Hej vännen!
Så snyggt julkort, men nu vill jag se ett sånt här från dig, mallen kommer här!!!!
http://stampartic.blogspot.com/2011/04/magic-card-tryllekort-tutorial.html
Hoppas allt är bra med dig vännen! *LER* nu har jag kommit ifatt mig och vet att det är Mån... nä tisdag idag!
Kramizar från Lene

Unknown sa...

Jätte fint julkort.
Kram Elin

Lena B E sa...

Hej vännen!
Åh så fina julkort du gör, underbar julstämmning skänker dom också!! :)
Har det inte kommit fram nåt från mig än? Jag skickade en bubbelpåse i slutet på förra veckan så senast måndag borde det varit framme tycker jag. Kanske det kommit bort eller att frimärket inte räckt till, men i så fall så borde väl posten ha kontaktat mig?? Hoppas det kommer till dig annars får jag fixa ett nytt till dig sen.
Ha det så bra vännen.
Kramar från Lena

Annika sa...

Sååå fint kort!

Hittade cellofanpåsar i olika strl. här: http://www.papco.kontorsbutik.com/Products.aspx?Main=895&Sub=16455
Det fanns riktigt stora storlekar, men vet inte om du menar sånt... :)

(Tack för svaret på min tidigare fråga) :D
Kram Annika

Lena B E sa...

Hej igen vännen!
Så bra att brevet kommit fram, jag blev lite "orolig" att det försvunnit på posten. ;)
Om du menar hur jag gjorde det lilla post it note blocket så kika på you tube och sök på 'post it note holders' (en länk till en bra film finns hos mig om du tittar i altrat kategorin). Sen om du menar utseendet på ditt block så kan du kika här... http://scrappaloss.blogspot.com/2011/07/metalltejps-inspiration.html ...så ser du hur det går till.
Hoppas du får en fin dag imorgon.
Kramar från Lena

Lena B E sa...

Hej svejs!
Hoppas allt är bra med er och att din sambo fått komma hem nu. :)
Här finns massor med storlekar på cellofanpåsar...
http://www.sykompaniet.se/contents/sv/d297.html
Ha en jättemysig helg.
Kramar från Lena