torsdag 15 september 2011

Andra Julkortet i år

Ännu ett Julkort med digistamp, denna gång från Digital to for tuesday.
En riktig riktig tomte som hör julen till :)
Underbar tomte som jag kommer att använda mig av på fler julkort.
Det mönstrade julpappret med små små hjärtan på köpte jag för en tid sedan på Altheas mix, så tråkigt att Mita ska stänga :(
Julstjärnan är en av de sista jag har kvar från förra året, måste leta reda på var jag kan beställa fler och även i lite mindre storlek..
Stämpeln är nyinköpt för i år hos stämpelkällan. I går kunde jag äntligen lämna kommentarer när jag gjorde en liten snabb runda till en del av er, Tack Snojbi för hjälpen ;)


Passar på att önska er som kikar förbi en trevlig helg..

5 kommentarer:

Lena sa...

Hejsan!
Villken vacker tomte. Ditt kort är underbart. Fin modell på kort det där. Ha en trevlig helg. Kram Lena

Lene sa...

hej vännen!
Underbart kort och det är verkligen en riktig tomte!
ha en trevlig helg!
Kram lene

Lisan sa...

Mmm vilen härligt tomte. Jätte fint kort, ha en go helg. KRamis Lisan

Åsa sa...

Vilka underbara julkort du har gjort!!! De är så snygga och så snygga stämplar!!!
Trist det har strulat med kommentarerna, har varit likadant här att jag ett tag tröttnade på att lämna kommentarer. Men det var svårast när det var såna ord man skriver i, av någon anledning skulle jag logga in igen hela tiden då och det blir lite mycket jobb på en bloggrunda...
Hoppas du har en mysig helg och att du snart får en mysig pysselstund igen - vilken start du fått på julkorten också!
Massor med kramar
Åsa

Lena B E sa...

Åååååh vilket underbart julkort!! :)
En fantastiskt fin tomte du hittat, så ska Tomtar se ut!
Du är så duktig på att hitta fina digisar!! :)
Ha en fortsatt trevlig söndag.
Kramar från Lena