tisdag 15 mars 2011

Nappflaska

En nappflaska som jag hittade mallen till hos Carina för längesedan men som inte blivit av att jag testat ännu..
Nu blev det aktuellt med ett kort till en nästan nyutkommen liten flicka , så här blev resultatet.
Det blev mestadels rosor som dekoration på den.
Bandet och "plastbiten" som det står Grattis på var med i Bloggcandyn som jag vann hos Essmo :) Den kom idag och jag blev såå glad, riktigt mycket fint var med i den.
Tack än en gång för den Essmo *ler* Snart blir det sängen här, huvudet vill inte ge med sig och så är det jobbardag imorgon igen.
Kikar in hos er på en bloggrunda imorgon mina vänner ;)

14 kommentarer:

smuulan sa...

Vilken söt nappflaska, jättefina rosdekorationer! Hoppas att huvudvärken ger med sig.
Kram kram

Carina sa...

Rolig modell, det måste ha känts som lilla julafton när du öppnade din vinst.Fy vad jobbigt att huvudvärken inte ger sig. Kramisar

Annelie sa...

Vilken söt flaska, duktig du e!!!

Unknown sa...

Villken söt flaska,
sitter just och tänker på hur jag ska göra ett kort till en liten nyfödd pojk.
Kanske provar på din flaska!!
Kram Elin

Marita Johansson sa...

Men vilken söt flaska.
Helt underbar

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig vännen:)
Vilket gulligt kort och vilken underbar idé att göra nappflaska som kort:)
Mycket snyggt och självklart så gillar jag det mycket:)
Ha en underbar dag och var rädd om dig:)
Kramar från din lilla vän Inger:)

Lene sa...

hejsan vännen!
jisses så gulligt kort.. en jättekul ide!
ha en bra dag!
Kram lene

onkis sa...

Är den sötaste nappflaska jag har sett!!
Härliga färger.

Lena sa...

Så himla gullig. Jättebra ide att göra en nappflaska som kort. Krya På Dig Kram Lena

Lisan sa...

Ett riktigt barnkort det må jag säga. Så sött. Idag postade jag mallen till dig, f´låt dröjsmålet. Undrar du över något så får du höra av dig. Ha en bra helg. Kramis från Lisan

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig min vän:)
TACK SJÄLV snälla du för dina besök och din ord hos mig det värmer mycket och gör mig jätteglad ska du veta:)
Det har gått bra på Smärtis nu i veckan ska dit och få spruter sen i dag sen är jag ledig några dagar!
Vad tokit att du fortfarande inte mår bra och att detta med huvudet inte vill ge med sig!!!
Hoppas hoppas att det snart ger med sig så att du kan få må bra och vara på G igen, jag lovar att hålla tummarna för dig vännen:)
Önskar dig en underbar fredag och helg och ha det bäst, massor med kramar från din lilla vän Inger:)

Karin sa...

Va kul å höra att paketet kom fram ;)
Himla sött kort du har gjort!
kram K.

Åsa sa...

Oooh så sött kort!!! Du har lyckats så himla bra och du är så duktig!!! ♥ Såg dina väggtavlor här uppe också och håller med om att det blir både snyggt och tänkvärt och billigt... kan det bli bättre!?! Nix! :)
Har svårt få till pyssel här... lusten finns men det blir bara konstigt... ja, det är väll som vanligt snart igen... Njuter av ditt ögongodis så länge!!! ♥
Hoppas du fortsätter krya på dig och snart får en mysig pysselstund igen!
Massor med kramar
Busan

Ziro sa...

Jättesöt nappflaska! En sån kanske jag skulle göra till min syster som ska ha barn i höst! Tack för tipset.