lördag 17 mars 2012

Grattiskort

Idag är det en tråkig lördag.

Lillplutten är sjuk i hög feber igen 3 dagen idag :(

Jag själv har ingen inspiration till något alls.

Jag hittade iallafall till datorn och det var länge sen igen..


För en tid sedan gjorde jag ett Grattis "bra att ha" kort

Stämpeln är en freebieHoppas ni har det bra alla besökare

Jag ska försöka ta mig i kragen och kika runt lite i bloggarna ikväll.

Sorry att jag är dålig på det för tillfället :(

Men jag kommer nog snart igen ;)


Var rädda om er alla



10 kommentarer:

Carina sa...

Vad tråkigt att pojken är sjuk:( Kul att se ett litet livstecken av dig och hoppas att du får tillbaka inspirationen.
kramisar

Lena sa...

Hej Cattis!
Det är ett tufft-snyggt kort du har gjort. Så tråkigt att lill killen är sjuk. Hoppas det blir bättre med honom snart. Ha en bra söndag. Kram Lena

Unknown sa...

Vilken tuff stämpel.
Jätte fint kort.
Kram Elin

smuulan sa...

Jättefint kort! Jag har också haft en sjuk kille, med över 39 i feber i 5 dagar, inte kul. Men nu är det över! Hoppas att ni mår bättre snart!
Kram!

Paula sa...

Coolt och fräckt kort!
Ge sonen en kram eller en god våffla så han kryar på sig!
Ha det gott idag och du ska se att inspirationen snart kommer igång igen!

Annika sa...

Jättefint kort!

Nu när det har gått några dagar, så hoppas jag att din son är frisk igen! Det är jobbigt när de små är sjuka!

Kram Annika

Åsa sa...

Äntligen är jag på en blogg-runda efter att jag fastnade i påsk-pysslandet och det är så roligt att hälsa på igen!
Men hur är det med lill-killen!? Hoppas att han kryat på sig nu!
Visst är det skönt att ha några kort liggande och detta är riktigt ungdomligt och snyggt! Rosa är aldrig fel enligt mig! ;)
Det går i perioder att man hälsar på i bloggarna. Funderar själv på en bloggpaus för att jag känner att jag inte hinner med som jag önskar. Och det ska ju inte vara en stress utan roligt och nu när våren kommer är det nog svårt för många att hinna med som man önskar. Ta det med ro och i din takt - då är det roligt! ♥
Ha det så bra du bara kan och hoppas du snart får en mysig pysselstund igen att koppla av med.
Massor med kramar
Åsa

Pernol sa...

Vilket coolt kort du har gjort! Jättesnyggt! Hoppas att sonen är frisk igen och att inspirationen kommer tillbaka.

Ha det gott! kramis Pernilla

Lilla Pyssel Inger sa...

Underbart kort vännen så himla coolt gillar det massor :)

Hoppas att din son snart är frisk och att du får pysselglädje och inspirationen tillbaka :)

Ha en riktig bra och trevlig söndag och var rädd om dig :)

Många STORA KRAMAR från din lilla vän Inger ♥

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig vännen :)

Ville tassa in och önska dig en riktig trevlig och Glad Påsk :)

Kramar från Lilla vännen Inger ♥