måndag 16 januari 2012

Tack mina vänner :)

Tänk idag är det redan den 16 januari. Jag har verkligen lyst med min frånvao här i bloggen och så även i pysselrummet.

Jag har inte fått något pyssel gjort i år , men snart hoppas jag att jag kommer igång igen.


Som vanligt så kommer man in i perioder emellanåt där tiden bara springer i väg på annat.

Tyvärr har det varit så nu en tid och kommer nog att vara en tid till.


Idag var jag med min kära bror på US i Linköping då han gått och haft fruktansvärt ont i sitt högra ben nu under en längre tid, vi kom ut därifrån med diagnos diskbråck och han skall opereras inom 1 månad.

Som om det inte skulle vara nog för dem så gick hans fru och ramlade förra veckan och bröt fotleden så hon är nu gipsad och sjukskriven i 10 veckor.

Två barn varav 1 på 9 år och en på snart 1.

Så nu får man allt visa vilken kärvänlig syster man är och finnas där för dem.


Samtidigt håller vi just nu på med rekrytering till jobbet och det tar sin tid och sina krafter det med.

Men nog om mitt nu *ler*


Jag har nu ikväll iallafall fått ut julkorten jag fått av mina kära vänner här på bloggen.

Tänk vad tiden går och jag är så glad att jag har lärt känna er på detta sätt.


Först ut är ett kort jag fått av min kära fd arbetskamrat som gått i pension. Hon har hittat ett handgjort kort även till mig :) Tack Edith om du nu kommer in här :)

Såg på kortet att det är gjort i en butik som heter Smycken & Smått. Nästa kort är från vännen Inger

Pernol


Lisan



Lene



Lena






Lena BE

Åsa-Kristin ( Busan )


Tack tjejer för att ni är ni :)

Tack till alla som kikar in och gör det även att det tagit tid mellan mina inlägg

Ni är bäst :)


Var rädda om er




3 kommentarer:

Camillas Kreativa sa...

Hej på dig. aj,aj diskbråck är inget roligt.. vet själv hur det är har opererats två gånger... tur att han får sin operation så snart.
Vi får hoppas operationen blir lyckad :o)
Hoppas du får tid till lite scrapp med,det är ju en rekreation i sig och en lisa för själen :o)
kramar
Camilla

Pernol sa...

så många fina julkort du fått!

Va otur din brors familj har! Hoppas att det ordnar sig snabbt för dem.

Hoppas också att du får tid till en scrapstund ibland.

Ha en trevlig helg!
kramis Pernilla

Åsa sa...

Hej vännen!
Håller så med dig med alla goa vänner man lärt känna... tack för att DU finns! ♥
Tänk vad många underbara julkort du har fått!!! Här finns hur mycket inspiration också som helst. Så olika alla skapar och ändå är de så underbara allihopa!!! ♥
Ja, ta dig så mycket tid till din stackars bror med familj, det har ju kört ihop sig ordentligt för dem och inget man kunnat förutse heller. Försök bara att inte ta ut dig om det går utan tänker på att du ska orka ett tag... inte bara en vecka... ♥♥♥
Och du vet vi finns kvar! Så lätt blir du inte av med oss... hi hi... ;)
Ha det så bra du kan och var rädd om dig! ♥
Massor med kramar
Åsa