måndag 23 maj 2011

Grattiskort

Idag vill jag börja med att tacka er alla som lämner så goa och fina kommentarer här inne hos mig, blir jätteglad :) och det värmer..
Som ni kanske fortfarande har märkt så är inte bloggandet min största rioritet just nu, hinner inte med liksom...Ibland blir det så..

Men nu känner jag mig lite stressad då jag fått 6 beställningar som jag måste hitta inspiration och lust till...
Men det brukar ge sig bara jag kommer ner i pysselrummet och inte är alltför trött.

Tack Carina för länken du delade med dig av i mitt tidigare inlägg, gullig du är.
Jag hittade faktiskt en DJ :) Det här kortet som jag visar idag är till min brorsdotter som älskar hästar och som nyligen fyllt 8 år, hihi hon börjar bli stora tjejen nu :)
Motivet är en free digi från cuddly buddy....

Hoppas nu det inte tar allt för lång tid tills vi hörs igen


TJINGELING

9 kommentarer:

Unknown sa...

Jätte gulligt kort.
Ja visst kandet vara svårt att hitta insperation ibland.
Har beställning på 5 bröllops kort till på lördag,är super svår att få insperation att göra helt olika.
Kram Elin

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig vännen:)
Vilket häftigt kort detta gillade jag mycket:)
Vilken underbara idé du har kommit på när det gäller detta kort:)
Att bloggen inte är någon prioritet så måste det vara i bland:) Man hinner inte och orkar inte med allt alltid men alla finns vi här och väntar på dig ändå när du dyker upp i alla fall jag:)
Tack för ditt trevliga besök och dina ord hos mig du är jo bara bäst:)

Ha en toppen dag och vecka och MASSOR MASSOR med kramar till dig vännen från din lilla vän Inger:)

Carina sa...

Vad gulligt kort. Kul att du hittade det du sökte, den sidan är så bra. Ja tiden vart är den?.........Det skulle vara så bra om dygnet hade någr timmar till.
Kramar

Carina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Annelie sa...

Jätte gulligt kort, Kul med "staketet", fiffigt!!!

Lena sa...

Vilket gulligt kort du har gjort. Passar jättebra till en tjej. Ja, ibland önskar man dygnet hade flera timmar! Må gott. Kram Lena

snojbi sa...

Ja man skulle behöva några timmar till på dygnet.
Fint kort

smuulan sa...

Hej!
Jag vet precis hur det är, har en sån period själv just nu. Men alla goa bloggvänner man fått finns kvar ändå när man orkar blogga, det är det som är så underbart! Gulligt kort du gjort, och så fint du fått i bloggen!
Massor av kramar!

Pernol sa...

Vilket jättegulligt kort! Det passar ju jättebra till en hästtjej. Jag gillar det jättemycket.

Ha det bra!
kramis Pernilla